İnsan Kırkayak 1 – The Human Centipede – First Sequence 2009 Türkçe Altyazılı izle

Tek Part Rapid Tek Part VidmolyTek Part LoadTek Part Ok.ruTek Part StreamangoFragman
Hata Bildir ×
E-postanız sadece moderatörler tarafından görünür.


İnsan Kırkayak 1 izle – The Human Centipede – First Sequence 2009 filmi, Bir Japon ve iki Amerikan vatandaşı kız Almanya’da bulunan deli doktorunun bir şekilde eline düşerler. Orada artık bu kızlar çok korku dolu daha doğrusu korkunç bir tıbbi deneyin denekleri olmuşlardır. Korku tarzında güzel bir filmdir serisini sitemizde bulabilirsiniz. Şimdi bu güzel yapım ile sizleri baş başa bırakıyor ve www.filmizlefilmsitesi.com ekibi olarak iyi seyirler diliyoruz.

Film Bilgileri
4 sene önce eklendi
İnsan Kırkayak 1 – The Human Centipede – First Sequence 2009 Türkçe Altyazılı izle
İnsan Kırkayak 1 izle – The Human Centipede – First Sequence 2009 filmi, Bir Japon ve iki Amerikan vatandaşı kız Almanya'da bulunan deli doktorunun bir şekilde eline düşerler. Orada artık bu kızlar çok korku dolu daha doğrusu korkunç bir tıbbi deneyin denekleri olmuşlardır. Korku tarzında güzel bir filmdir serisini sitemizde bulabilirsiniz. Şimdi bu güzel yapım ile sizleri baş başa bırakıyor ve www.filmizlefilmsitesi.com ekibi olarak iyi seyirler diliyoruz.
Yönetmen:
Yapım Yılı:
Yorumlar 52 Yorum
  • Avatar CengizMisafir

    Demekki neymiş ıssızda kaybolursan ve biri seni zikmek isterse hemen kabul edeceksin yoksa öyle azını g*tünü keserler


    215

    36

  • Avatartom piçMisafir

    tom six denen orospu çocuğu bu filmi yapana kadar geberseydin keşke amın oğlu fahişenin fırlattığı böyle film mi olur pezevengin bebesi


    26

    18
  • AvatarAnonMisafir

    Sadece adam’ın kızın ağzına sıçma sahnesinde üzüldüm. Gerisi komikti.


    22

    11
  • AvatarJawockMisafir

    Adam öyle bir flim yapmış ki izleyen herkez sövüyor ordaki yaşanan herşey bir kurgudan çekimden ibaret ama gel gör ki adam yapmış insanlar ciddiye alıp sövüyor helal olsun böyle bir flim yapıp inandırana .


    38

    7
  • AvatarsüleymanMisafir

    baya güzel


    6

    8
  • AvatarFatih DoğanMisafir

    18 Yaşından küçükseniz sakın izlemeyin. Ben filmi izledim psikolojim çok bozuldu.


    6

    16
  • AvatarFilmistMisafir

    Igrenc bi film. Kurgu guzel ama sdc mide bulandirici. Izlenmeye değmez


    5

    34
  • AvatarberkMisafir

    zaman kaybı


    4

    6
  • AvatarDeli KızMisafir

    Mükemmel!


    3

    8
  • AvatarAnarko NihilMisafir

    Ne desem bilemiyorum. Iğrenç ve tam bir baş yapıt.


    5

    6
  • AvatarizlemeyinMisafir

    izlemeyin bir adet .. içeren film. izledikten sonra en yakın silah satıcısına gidip silah alıp şu adamın ağzını yüzünüzü dağıtasınız geliyor. öyle bi uyuz tipi var ki masum bile olsa gidip öldüresim geldi


    6

    5
  • AvatarBrxMisafir

    Tek bir sahnesi bile korkutucu değil. İğrenç derseniz bence orada bile sınıfta kalır. Tam anlamıyla başarısız FİYASKO bir film. Zaman kaybı… Filmde aşırıya kaçan mantık hataları var. Bütün karakterler IQ seviyeleri ortalamanın altındaymış gibi hareket ediyorlar.


    9

    8
  • AvatarCmlMisafir

    Merak ediyorsanız ilerlete ilerlete bakın zaman kaybı öğğkk


    4

    6
  • AvatarHasanMisafir

    Filmin saçma olduğunu yapımcıları da biliyor zaten. Baksanıza filmi az bir bütçeyle çekmişler. Yalnız o doktor karakterini oynayan adam on numara oynamış. Dışarıda görsem gerçekten insanlardan kırk ayak yapan psikopat zanneder kaçarım o derece rolüyle bütünleşmiş. Bunun dışında o Japonun konuşmaları baya bir güldürdü beni 🙂


    18

    1
  • AvatarCengizMisafir

    Demekki neymiş ıssızda kaybolursan ve biri seni zikmek isterse hemen kabul edeceksin yoksa öyle azını g*tünü keserler


    215

    36
  • AvatarokanMisafir

    Psikolojim bozuldu boyle film mi olur


    1

    1
  • AvatarhikmetMisafir

    abi kızlar cok guzel neden neden ya 🙁


    11

    2
  • AvatarqweqwdasdMisafir

    BUNU SİZE ÖNEREN EĞER BİR ARKADAŞINIZSA KESİNLİKLE İZLEMEYİN


    4

    3
    • AvatarelpisMisafir

      eğer bunu gerçekten öneren bir arkadaşınız varsa onunla iletişiminizi kesin bence kldvnldkfknvıd


      20

      2
  • AvatarkezbanMisafir

    acaba gazları gelince ne yapıyorlar, helyum gazı niyetinemi yutuyorlar,


    10

    0
  • Avatarhüseyin.şMisafir

    böyle bir flim mi olur olmaz olsun. iğrençlik ve işkenceden başka birşey içermiyor. çaresizlik ne kötü birşey. izledim rahatsız etdi bu flim beni ve flimin sonunu merak ettim kız kurtuldumu.


    4

    2
  • AvatarElifselenMisafir

    Bence de psikolojik olarak aşırı derecede kötü etkiliyor. Fakat adamın oyunculuğu gerçekten çok iyi. Özellikle, karakter ve yüz yapısı gerçekten uyum içerisinde. Sonrasında farz edelim ki , böyle bir şeyi yapmak istedi. Yani “kırk ayak” . Bu ne işe yarayacak düşünmedi mi? Çok amaçsızca özelikle bir doktor için. ,


    7

    8
    • AvatarSude SürmeliMisafir

      Adam deli zaten ne işe yarıycak diye düşünemez ki böyle bişeyi düşünen ve yapan bi insan deliden başka bişey olamaz


      5

      2
  • AvatarAdvocaatMisafir

    Hani her filmde bir mantık hatası olur ya,bu filmdeki en önemli mantık hatası,kaçmayı başaran kızın,baygın durumdaki arkadaşını kurtaramayacağını bile bile onu da yanında götürmek istemesi ve kaçınılmaz son olarak tekrar hasta ruhlu doktor tarafından yakalanması.Oysa kız tek başına kaçsa polisi arayıp yardım getirebilirdi.


    130

    22
    • AvatarAyhanMisafir

      Katılıyorum…ayrıca adam ayağına bıçağı bağırsağında birkaç tanede kalbine beynine gözlerine sapıtabilirdi .dize bıçak atmakla adam mı ölür


      25

      4
  • AvatarMARVEL STDMisafir

    midem kalktı yüzümün ifadesi deyişti dudaklarım buruştu ben hayatım boyunca böyle iğrenç bir filim izlemedim ve bundan sonrada hayatta izlemem abi filimde korku gerilim aksiyon hiçbirşey yok sadece iğrenç bir filim ama izlemenizi tavsiye ederim izleyin zaten bir daha böyle filimler izlemiceksiniz


    8

    1
  • AvatarOtaquMisafir

    beyler ben izledim sonu bol gibi


    1

    19
  • AvatarTuğraMisafir

    Başları güzeldi ama sonu çok malca


    15

    5
  • AvatarmerveMisafir

    ya zaman kaybı diyenler halt etmiş çünkü film hayatın değerini anlatıyor mantık hataları olsada film izlenmeli ve hiç bir sey olmasa bile filmin bir ilgi çekiciliği var bu zamana kadar bir sürü film izledim ve çok eleştiririm ama cannibal filmine bin basar bence izlenmeli yani


    20

    9
  • AvatarElifSahin35Misafir

    OHA YAZACAK TEK KELİME YOK


    4

    2
  • AvatarNessMisafir

    Psikolojim bozul midem bulandı keşke izlemeseydim kendimi çok kötü hissediyorum öğğğğğkkk


    17

    2
  • AvatarNehirMisafir

    Ya bari sonu güzel bitseydi ya 2 kızında hayatta kalmasını isterdim o pezeve*k gebersin ama


    14

    8
  • AvatarHasanMisafir

    1saatlik filmi 3saatde izlettiğin için teşekürler ttnet ananın amına aduket cekem


    44

    3
  • AvataryusufMisafir

    bilimm adamı olmuşsun ama baş parmaklarını veya bilekten ellerini kesmediğin sürece sorun çıkarma ihtimalleri olacağını düşünememişsin


    6

    0
  • AvatargizemMisafir

    sakın izlemeyin hayatınızdan 1.5 saat çalmış olursunuz.


    9

    5
  • AvataralpMisafir

    bu filmde emeği çeken herkes hakkında soruşturma açılmalı. özellikle senarist bir psikolog tarafından incelenmeli. ayrıca bu filmi izleyeceğinize arkadaşlar duvarı 2 saat boyunca izleyin daha çok faydası olur. bu filmin hiç bir faydası hiç bir mesajı yok. utanmadan 2 ve 3.sü çıkmış dünyanın daha saçma bir olayı yok .


    7

    6
    • AvatargettyMisafir

      Dieter Laser in bu film hakkındaki konuşmalarına bakıp nasıl bir oyuncu olduğunu anlayabilirsin.Centipede deki kızlar ana karakter değildi Doktor du ve Dieter Laser bu film için seçilebilicek en iyi oyuncu olabilir.Film bir yana karakter ve fikirleri daha önde olmalı bu filmi düşünürken.PS.Dieter Laser filmdeki karakteri korumak için hiçbi oyuncuyla film çekiminde sette falan konuşmamış.


      0

      0
  • AvatarErdinçMisafir

    Şarj, zaman , kota israfı sakın izlemeyin


    10

    2
  • AvatarvasıfsızMisafir

    Karakterlerin her biri ayrı bi gerizekalıydı.

    Spoiler içeren alan

    özellikle polisler. Abi Allah aşkına eli silahlı polisi ayakları sakat, odanın öbür ucundaki ve elinde yalnızca neşter olan adam nasıl öldürdü ya biri bana bunu açıklasın

    4

    4
  • AvatarGamzeMisafir

    Daha izlemedim başlarından anladığım kadarıyla Six ailesinin filmi


    0

    0
    • AvatarleventMisafir

      Valla izleme yani bende hiç begenmedim salak sacma kactı cok bir de 3 seri var nasıl oldu anlam veremedim spoiler gibi olmasın da tek evde geciyor zaten konu


      4

      0
  • AvatarwonderfullMisafir

    merak edip izledim bende öyle bi hataya düşmeyin gerçekten sadece mide bulandırıyo izlerken kusarsınız


    0

    0
  • AvatarBAVANMisafir

    polislerin oyunculuk 0 ama profesörün oyunculuk iyi

    Spoiler içeren alan

    o kapıdan polisgirdide adam kalkmadan nası silah eline geldi !

    2

    2
  • AvatardoğanMisafir

    yorumlara baktım izlemeyin demiş herkes başlayınca merak edip izledim midesi olan insan izlemez psikolojinizi bozar


    4

    0
  • AvatarpınarMisafir

    ya bu kadar kötü yorum filmin çekiciliğini artırdı şeytan ısrarla izle diyo


    0

    0
  • AvatarEireneMisafir

    filmdeki mantık hataları:

    Spoiler içeren alan

    Kızlar tam bir malsınız adam size deli deli bakıyor kaçsanıza!2. kız ilk kaçışında adamın gelmesini bekleyip camı öyle kıracaktı ldkdkdjf 2.kaçışında baygın olan kardeşini götürmeye çalışıyor salak sen onu götürene kadar yarım saat gitti şimdiye polise şikayet etmiştin 3.mantık hatası polisler de salak ulan bir silah çeksenize destek çağırsanıza! 4. mantık hatası lan Japon malı adamı 100 kere bıçaklasana hiç mi korkmuyorsun dirilir diye

    2

    6
  • AvatarRECMisafir

    MÜKEMMEL


    0

    0
  • AvatarasdaMisafir

    ben bunu yapan yönetmenin taa *** sıkdım cocu nasıl bır beyin var sende vay *** yurdunu sıkdıme bak ya


    4

    2